نسخه آزمایشی
۱۵۹ بازدید

برگزاری حضوری تمامی کلاس‌های دانشجویان از شنبه

🔸رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه از شنبه ۱۵ آبان ماه سال جاری تمام کلاس‌های این دانشگاه به صورت ۱۰۰درصد حضوری برگزار می‌شود، گفت: کلاس‌های مجازی را به صورت محدود در حوزه درس‌های نظری و عمومی ادامه خواهیم داد.

🔸دکتر محمدحسین امید گفت: برنامه راهبردی دوم این دانشگاه به تصویب هیات رئیسه رسیده است و از سال ۱۴۰۰ تا سال ‌۱۴۰۴ ادامه دارد.

🔸وی با بیان اینکه سند آمایش آموزش عالی مهارتی برای اولین بار در کشور تدوین شد و به‌زودی رونمایی خواهد شد، گفت: از سوی همه استان‌ها برنامه پنج ساله درباره سند ارائه شده‌ است.

🔸رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: در برنامه دوم دانشگاه جامع علمی کاربردی بحث ارتقای کیفیت، ارتقای سطح مدرسان، ساماندهی ستادهای استانی دانشگاه و چابک سازی فرایندهای دانشگاه در اولویت قرار گرفته و همچنین بودجه‌های دانشگاه بر اساس برنامه راهبردی تدوین خواهد شد و مبنای این حرکت خواهد بود.

🔸وی همچنین از آماده شدن اولین دانشنامه مهارتی کشور که تدوین آن از سه سال قبل شروع شده بود، خبر داد و افزود: رونمایی اولیه آن انجام شده و رونمایی اصلی آن به همراه سند آمایش طی ۲ هفته آینده انجام خواهد شد.

🔸امید تصریح کرد: بعد از چند سال تلاش مقدمات اعزام اولین دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای کارورزی دوره‌های مهارتی به یکی از دانشگاه‌های آلمان انجام شده که البته این اقدام به دلیل کرونا با تعویق مواجه شد.

🔸رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: از شنبه ۱۵ آبان ماه سالجاری تمام کلاس‌های این دانشگاه به صورت ۱۰۰درصد حضوری برگزار می‌شود.

🔸وی با اشاره به فعالیت حدود ۶۰۰ مرکز آموزش علمی کاربردی با ۲۲۰هزار دانشجو، گفت: این دانشگاه در ۵ هزار و ۱۰۰ کدرشته محل از مهرماه سالجاری دانشجو پذیرفته است و ۲۷۳ کدرشته محل که در سطح کشور متقاضی کمتری داشته‌ایم، حذف شدند و امسال نیز ۸۰۰ کد رشته محل جدید داشتیم.

🔸امید اظهار کرد: فضای مجازی گرچه یک سختی داشت و دانشجویان را از برنامه‌های عملی محروم کرد، اما یک مزیت داشت که زیرساخت‌های فناوری در کشور فراهم شد. کلاس‌های مجازی را به صورت محدود در حوزه درس‌های نظری و عمومی ادامه خواهیم داد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا